Spis treści:
● I Informacje wstępne
● II Definicje
● III Składanie zamówienia
● IV Realizacja zamówienia
● V Metody dostawy i formy płatności
● VI Kontakt ze sklepem
● VII Wymagania techniczne
● VIII Prawo do odstąpienia od umowy
● IX Reklamacje
● X Postanowienia końcowe
● XI Załączniki
I Informacje wstępne
- Sklep internetowy Pracownia Florystyczna Bloom Room dostępna pod adresem
internetowym www.bloomroom.mielec.pl. Sklep prowadzony jest przez Jagodę
Kopera prowadzącą działalność gospodarczą Pracownia Florystyczna Bloom Room
Jagoda Kopera, ul. Wolności 148A, 39-300 Mielec, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej (CEIDG) , NIP 817-22-09-813, REGON 524617752 - Przedmiotem działalności sklepu internetowego www.bloomroom.mielec.pl jest
sprzedaż produktów i usług (zwane dalej jako „Produkty” lub „Usługi”) z
doręczeniem. - Terenem działalności sklepu jest Mielec i okolice do 50km od adresu Pracowni
Florystycznej w każdym kierunku licząc trasę wyznaczoną na mapie a nie promień, w
przypadku dostaw kwiatów i roślin żywych. W przypadku produktów nadających się
do wysyłki pocztą kurierską, terenem działalności jest cała Polska. - Wszystkie treści i materiały znajdujące się na stronie www.bloomroom.mielec.pl
należą do Pracowni Florystycznej Bloom Room Jagoda Kopera i objęte są ochroną
zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach
pokrewnych (Dz. U. z 2006r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm. – j.t.). - Wszystkie ceny Produktów w Sklepie zawierają podatek VAT i obowiązują w chwili
składania zamówienia. - Rejestracji zamówień w Sklepie może dokonywać wyłącznie osoba prawna lub
jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale wyposażona
w zdolność prawną oraz osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych („Klient”). Przez „Konsumenta” rozumie się – zgodnie z art. 221 Kodeksu
cywilnego – osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. - Klient może składać Zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia
cztery) godziny na dobę za pośrednictwem Sklepu, z wyłączeniem zwyczajnych prac
utrzymaniowych powodujących brak dostępności do Sklepu. - Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu
spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. - Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień
przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po
założeniu Konta zgodnie z postanowieniami III punktu Regulaminu albo przez
podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację
Zamówienia bez zakładania Konta. - Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto
(uwzględniają podatek VAT). - Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt
oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o
której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia,
w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży. - W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas
nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie
płatności za okres rozliczeniowy. - Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze
obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena
będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o
innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
II Definicje
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą Pracownia
Florystyczna Bloom Room Jagoda Kopera wpisaną do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) – NIP 817-22-09-813, REGON
524617752 - Klient – osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, ale wyposażona w zdolność prawną oraz osoba fizyczna posiadająca pełną
zdolność do czynności prawnych („Klient”). Przez „Konsumenta” rozumie się –
zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego – osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową. - Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we
własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu. - Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
www.bloomroom.mielec.pl - Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach
zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez
jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
włącznie. - Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub
Produktów ze Sprzedawcą. - Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta
oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie. - Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie
Konta. - Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności. - Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez
Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji
danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów. - Produkt i usługa – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem
Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. - Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między
Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę
Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie
usług i umowę o dzieło.
III Składanie zamówienia
- Pracownia Florystyczna Bloom Room Jagoda Kopera przyjmuje zamówienia poprzez
stronę internetową www.bloomroom.mielec.pl - Klient precyzuje zamówienie, wskazując termin doręczenia i dodając do koszyka
Produkt, który zamierza nabyć, określając ilość danego Produktu. Po wybraniu
Produktu i określeniu jego ilości, Klient podaje dane kontaktowe osoby odbierającej
przesyłkę (Produkty), a następnie wskazuje rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia
Produktu) oraz sposób płatności i potwierdza chęć zawarcia umowy przyciskiem
„Zamawiam i płacę”. - Po opłaceniu zamówienia, Sklep przesyła niezwłocznie na podany przez Klienta adres
e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Przyjęcie zamówienia oznacza złożenie
przez Sklep oferty zawarcia umowy z Klientem. Potwierdzenie zamówienia skutkuje
– zgodnie z art. 661 § 1 Kodeksu cywilnego – związaniem Sklepu złożoną ofertą. - Umowa sprzedaży zostaje zawarta pomiędzy klientem a Sklepem
● w przypadku Konsumentów – dla zamówień złożonych przez stronę
www.bloomroom.mielec.pl – z chwilą zaznaczenia przycisku „Zamawiam i
płacę”. Brak zapłaty w terminie wskazanym w Terminach i warunkach
doręczeń skutkować będzie anulowaniem oferty Sklepu
● w przypadku przedsiębiorców – dla zamówień złożonych przez e-mail – z
chwilą potwierdzenia otrzymania przez klienta faktury VAT. Po zawarciu
umowy Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem zawarcia umowy. - Klient jest odpowiedzialny za podanie prawdziwych i prawidłowych danych
niezbędnych do realizacji zamówienia. Pracownia Florystyczna Bloom Room Jagoda
Kopera ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie umowy zawartej z
Klientem, w szczególności za dostarczenie Produktu bez wad. Produkty dostarczane
są w terminie wskazanym w umowie zawartej z Klientem. - Chęć dokonania zmiany w zamówieniu (w przypadku zawartej już umowy zgodnie z
ust. 5 powyżej) można zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu 608 227 932 lub
za pośrednictwem e-maila pracownia.bloom.room@gmail.pl. Zmiany mogą dotyczyć
w szczególności: zmian w adresie dostawy, zmian treści bilecika, zmian terminu
realizacji oraz odbiorcy. Zmiany do zamówienia zostaną wprowadzone po
potwierdzeniu przez Sklep takiej możliwości i przekazaniu tej informacji Klientowi.
Ewentualne koszty związane z wprowadzeniem zmian każdorazowo są ustalane z
Klientem przed ich wprowadzeniem. - Sklep realizuje wszystkie zamówienia Klientów złożone zgodnie z postanowieniami
niniejszego regulaminu. - Wybrane Produkty mogą być objęte promocją. Warunki i zasady korzystania z
promocji mogą różnić się od warunków zawartych w niniejszym regulaminie, o czym
Klient zostanie poinformowany przed zawarciem umowy. Wiążące wówczas dla
danego zamówienia pozostają warunki promocji. Promocje, upusty i rabaty nie łączą
się. Wszelkie akcje promocyjne nie mają wpływu na zamówienia złożone przed datą
wejścia w życie danej akcji. - W przypadku poniesienia przez Sklep kosztów związanych z realizacją zamówienia
(dostarczenie Produktu na adres wskazany przez Klienta), które nie może zostać
zrealizowane z powodu nieprawidłowości danych przekazanych przez Klienta,
zlecenie zostanie uznane za zrealizowane. Ponowna próba realizacji tego zlecenia
będzie wymagać dodatkowej opłaty nie wyższej niż koszty rzeczywiście poniesione
przez Sklep. W przypadku braku wymaganej dodatkowej opłaty w czasie
umożliwiającym zachowanie terminu zlecenia i/lub braku możliwości kontaktu z
Klientem, Sklep nie jest zobowiązany do ponownej próby realizacji zamówienia.
IV Realizacja zamówienia
- Zamówienie jest realizowane po dokonaniu płatności lub spełnieniu wymagań
dotyczących wybranej metody płatności. - Szczegółowy wykaz akceptowanych form płatności znajduje się w punkcie V
niniejszego regulaminu. - Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz
jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania
Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez
Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania
Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej
oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji
oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta
powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a
Sprzedawcą. - W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych
albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w
terminie 24h od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie
zostanie anulowane. - Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w
sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Szczegółowe zasady
doręczania Produktów określone są w Terminach i warunkach doręczeń (załącznik nr
1). - Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku
bankowym Sprzedawcy. - Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
- W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia Klienta z uwagi na
chwilową niedostępność określonych Produktów lub wykonanie danego Produktu na
zamówienie, Sklep wskazuje datę, w której dany Produkt będzie gotowy do
wysyłki/odebrania w siedzibie sklepu. - Gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem (pomimo podjęcia próby
doręczenia) lub adres jest nieprawidłowy, lub odbiorca odmówi odbioru przesyłki, lub
z powodu innych przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Klient lub wskazany
przez niego odbiorca, przesyłka wróci do siedziby firmy Pracownia Florystyczna
Bloom Room Jagoda Kopera. Sklep nie ponosi wówczas odpowiedzialności za
nieterminowe wykonanie zamówienia lub brak możliwości jego wykonania.
V Metody dostawy i formy płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego
Produktu:
a) Przesyłka kurierska,
b) Odbiór osobisty z pracowni Sprzedawcy, na ul. Wolności 148a, 39-300
Mielec, we wcześniej ustalonym czasie - Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a) Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
b) Płatności elektroniczne
c) Płatność kartą płatniczą:
d) Płatność BLIKiem - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest (?)
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod
płatności znajdują się na stronach Sklepu.
VI Kontakt ze sklepem
- Adres Sprzedawcy (zarejestrowanej działalności):ul. Wolności 148a, 39-300 Mielec
- Adres Sprzedawcy (miejsce przygotowywania Produktów i ewentualnego ich
odbioru, pracownia): ul. Wolności 148a, 39-300 Mielec - Adres e-mail Sprzedawcy: bloomroom.mielec.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 608227932
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 47 1050 1562 1000 0090 8209 6901 ING
Bank Śląski - Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów
telefonów podanych w niniejszym punkcie. - Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9:00 – 17:00.
VII Wymagania techniczne
- VII Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień
na Produkty, niezbędne są: - Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową: IE
wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza,
Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami
JAVA, - Włączona obsługa plików cookies.
VIII Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania
jakiejkolwiek przyczyny - Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu
Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. - W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno,
partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej
rzeczy, partii lub części. - W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez
czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w
posiadanie pierwszej z rzeczy. - Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o
odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu. - Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty poprzez przesłanie
oświadczenia na adres Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone
w § 3. - W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną,
Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres
e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. - Skutki odstąpienia od Umowy:
a) W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa
się za niezawartą.
b) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane
przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem
dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu
dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany
przez Sprzedawcę.
c) Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod
płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji,
chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie
będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
d) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania
Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w
zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
e) Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w
niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w
którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie
zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
f) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty
zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł
zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
g) Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające
z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. - W przypadku, gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w
zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie
się znajdować w opisie Produktu w Sklepie - Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu
jego zindywidualizowanych potrzeb,
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
c) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną
zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo
odstąpienia od Umowy,
d) w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,
nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed
upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
rzeczami.
f) w której przedmiotem świadczenia są kwiaty cięte, kompozycje z kwiatów
ciętych i żywych roślin, z założenia mających trwałość krótszą niż 14 dni
IX Reklamacje
- Sklep odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży Produktu
zakupionego przez Klienta, w szczególności w zakresie określonym Ustawą z dnia 23
kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014, poz. 121 z późn. zm). - Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego wskazane jest przesłanie do
Sklepu zdjęcia reklamowanego Produktu wraz z opisem reklamacji (m.in. zwięzły
opis wady, okoliczności, w tym datę jej wystąpienia, dane Klienta składającego
reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru) - Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
Regulaminie adresy Sprzedawcy. - Reklamacja dotycząca kwiatów rozpatrywana jest niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta
uznał za uzasadnione. - Reklamacje dotyczące świeżości Produktów kwiatowych (kwiatów, kwiatów w
pudełku, kompozycji kwiatowych) oraz zgodności kwiatów z zamówieniem należy
zgłaszać w ciągu 3 dni od daty doręczenia. Zalecane jest dostarczenie zdjęcia
reklamowanego Produktu lub samego Produktu do siedziby sprzedającego. Po
upływie tego terminu rozpatrzenie reklamacji może nie być wykonalne, ze względu
na nietrwały charakter produktu. - Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany
w punkcie VI niniejszego Regulaminu. - Po zgłoszeniu reklamacji Sklep wyjaśni ją i zaproponuje możliwe rozwiązanie.
- W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego
regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta będącego Konsumentem
przysługujących mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W każdym
przypadku nadrzędne zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, a w
szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827). - Zgłoszenie reklamacji nie jest warunkiem koniecznym dochodzenia roszczeń na
drodze sądowej. - Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z zasadami określonymi na stronie
www.uokik.gov.pl w zakładce „rozstrzyganie sporów konsumenckich”. - Konsument może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zgodnie z załącznikiem
nr 4 poniżej.
X Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w
zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego
Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7
dniowym wyprzedzeniem. - W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu
cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach
konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych. - Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej
platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/. - Dla każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon z kasy fiskalnej.
Osoba fizyczna kupująca Produkt w sklepie otrzyma paragon z kasy fiskalnej w
formie papierowej wraz z zakupionym w Sklepie Produktem. Osoba dokonująca
zakupu jako firma po podaniu danych do faktury otrzyma fakturę w formie
elektronicznej wysłanej drogą mailową na podany przez Kupującego adres e-mail. - Pracownia Florystyczna Bloom Room Jagoda Kopera – właściciel serwisu
internetowego www.bloomroom.mielec.pl , zapewnia ochronę wszystkich danych
osobowych, jakie zostały pozyskane w celu realizacji zamówienia zgodnie z
obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych z późniejszymi zmianami). Szczegółowe zasady określa Polityka
Prywatności stanowiąca załącznik nr 2 niniejszego regulaminu. - Świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sklep, w tym polegających na
umożliwieniu rejestracji i zakładania konta, a także składania zamówienia w serwisie
internetowym www.bloomroom.mielec.pl odbywa się zgodnie z Ustawą z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144, poz.1204 z
późn. zm). W tym zakresie niniejszy regulamin stanowi dokument, o którym mowa w
art. 8 ust. 2 ustawy. - Sklep ponosi odpowiedzialność w zakresie swojej infrastruktury technicznej za
wysyłanie wiadomości pocztowych na adres e-mail wskazany przez Klienta. - Zakazane jest dostarczanie przez Klienta, w tym zamieszczanie na stronie
internetowej Sklepu treści o charakterze bezprawnym. Pracownia Florystyczna Bloom
Room Jagoda Kopera zastrzega sobie prawo do usunięcia takich treści. - Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 03.04.2024.